1- SAÇ MEZOTERAPİSİ NEDİR ?

İnsan saçının sağlıklı kalabilmesi için gerekli olan vitamin, mineral, keratolitik bazı ajanlar, aminoasitler ve yüzey genişleticilerin saçlı deriye enjekte edilmesi işlemidir.

ETKİLİ BİR YÖNTEM MİDİR ?

Saç Mezoterapisi işlemi, saça dışardan yapılan bakım işlemlerinden 8 kat yüksek etki göstermektedir. Direkt olarak saç derisinin içine enjeksiyon sağlanması ile sağlıklı saçlar için gerekli olan maddeler etkisini direkt olarak göstermektedir.

ETKİSİNİ NASIL GÖSTERİR ?

Uygulama sonrasında bölge de oluşacak tahriş, bölgenin kan dolaşımını hızlandırır. Bütün saçlı derinin dolaşımının canlanması ile birlikte, bölgeye uygulanan vitamin ve minarelller işlevsel hale gelmiş damarlar vasıtası ile saç tellerine ulaşırlar.

Saç mezoterapisi anlık değil sürekli bir tedavidir. Konusunda uzman doktorlarımızın yapacakları kişiye özel uygulama takvimi ile programlı şekilde saç mezoterapisi uygulaması yapılması ile saç köklerinin sürekli beslenmesi sağlanmış olur aynı zamanda bölgenin kan damalarının gelişmesini sağlayarak saç köklerinin beslenmesini sürekli kılacak damar canlılığı sağlanmış olur.

SAÇ MEZOTERAPİSİ KİMLERE YAPILABİLİR ?

Saç Mezoterapisi;

• Saç dökülmesi şikayeti olan kişilere,
  • Mevcut saçların güçlenmesini isteyen kişilere,
  • Saçlarında güçsüzlük, zayıflama ve incelme şikayeti olan kişilerde,
  • Aile bireylerinde saç dökülmesi olan kişilerin, saç dökülmesine önlem almak istemeleri durumunda,
  • Stres nedeniyle saçlarında dökülme yaşanan kişilerde
  • Saç kuaförlerinde uygulanan işlemlerden sonra saçta görülen yan etkilerin ( saç yanması, zayıflaması, kırılma yaşanması ) tedavisi amacıyla,
  • Saç uzaması yavaş olan kişilerde,
  • Sürekli boyama, fön v.b. işlemler sonrası yıpranan ve güçsüzleşen saçlara sahip kişilerin, saç sağlıklarının sağlanması amacıyla,
  • Diyet sonucu yaşanan saç kaybı yaşayan kişilerde
  • Gebelik sonrasında saç kaybı yaşayan kişilerde,
  • Herhangi bir tedavi dolayısıyla yaşanan saç kayıplarının önlenmesi amacı ile

Saç Mezoterapi işlemi uygulanabilir.