Yeni nesil DHI Tekniği

Kaybettiğiniz Saçlarınıza Yeniden Kavuşun!

Şimdi hayallerinizi gerçekleştirmek ve istediğiniz sonuçları almak için harekete geçme zamanı

6-8 SAATLİK OPERASYON SÜRESİ

En modern saç ekim yöntemi olan FUE yöntemi ile 6-8 saatlik bir operasyon sonrasında; yeni bir görünüme ulaşın.

AĞRISIZ ANESTEZİ İLE MİNİMUM AĞRI

Ağrısız anestezi, cihazı ile ; operasyonun konforlu ve ağrısız geçmesi sağlanır.

EN YÜKSEK YOĞUNLUK

Hastanın donör alanının yoğunluğu ve saç açıklığı göz önüne alınarak, hastanın ihtiyacı doğrultusunda en yüksek yoğunluğa ulaşacak şekilde işlem uygulanır.

Saç Tedavileri ve Teknikleri

Safir Perkutan Tekniği
DHI Tekniği
PRP ( Platelet Rich Plasma)
Saç Mezoterapisi
Saç Serum Uygulaması
Tıraşsız Saç Ekimi

SAFİR PERKUTAN TEKNİĞİ

Safir saç ekiminde saç köklerinin yerleştirileceği yuvaların açılması için kullanılan doğal safir taşından elde edilen ve cilt dokusuna zarar vermeyen bu teknikle kanal sayısı artması sağlanır ve iki kat daha sık saç ekimi yapılmış olur.

PRP Saç Tedavisi

saç dökülmesinin azaltılmasına ve zayıflamış saç köklerinin canlandırılmasına yönelikolarak uygulanan bir tedavi yöntemidir.

Ödüllü saç ekim merkezi ile dünyada uygulanan en son teknikler kullnılarak sizlere doktor destekli ekimler ömür boyu garanti veriyoruz.

Clinic Lacivert

Yıllık Tecrübe ile

Tam donanımlı tıp merkezimizde en son teknoloji ile binlerce başarılı operasyon gerçekleştirdik.

Saç Ekimi ve Tedavi Yöntemlerinde Uzman Kadromuz ile Yanınızdayız!

SAFİR PERKUTAN TEKNİĞİ SAÇ EKİMİ MERKEZİMİZDE Dünyada sayılı klinikte uygulanan safir perkutan tekniği ile kökler iki boyutlu yarıklar içine değil çok değerli bir maden olan gerçek safirden üretilen ve dokuya zarar vermeyen safir uçlu özel cihazlarla açılan üç boyutlu kanallar içine ekilir.

Saç Ekim Hizmetlerimiz
beforeafter

Güncel Tüm Haberler için
Bizi Takipet!

• Saç ekimi konusunda uzman bir merkez, üstelik uygun fiyatlı ve gayet memnun kalacağınız bir hizmet veriliyor, buradan Clinic Lacivert'e teşekkürler.
    İbrahim Yüce
  • Saç ekiminde 8. ayımı doldurdum 10 yaş gençleştim diyebilirim. Çok ama çok memnunum.Özellikle Ağrısız anestezi yöntemi ile hiç ağrı olmadan Oldukça başarılı ve doğal bir ekim gerçekleştirdiler. Herkese tavsiye ederim.
    Salih Koçak
  • Saçlarımın önlerinde açılma vardı,çok canımı sıkıyordu.Kendimi çirkin ve güvensiz hissediyordum.Bir arkadaşım Clinic lacivert'i önerdi.Saç ekimi için gittim. Acı yok ağrı yok.Çok mutluyum,artık .Kendime güvenim geldi,saçlarım da o biçim oldu.Tavsiye ederim.
    Tanser Tan

Whatsapp ve Danışma Hattı