PRP TEDAVİSİ VE CİLT UYGULAMALARI

PRP tedavi yöntemi cilt yenileme, ciltte kırışıklık azaltma, yara ve sivilce izlerinin azaltılmasına destek amacıyla, etkili bir şekilde kullanılmaktadır.

PRP tedavi yönteminde gerçekleştirilen işlem kişiden alınan kanın, santrifüj işleminden geçirilmesidir. Santrifüj işlemi ile kan hücreleri içerisindeki plazmalar ayrıştırılır. Kırmızı kan hücrelerinden ayrıştırılan plazmalar kişinin cildine enjekte edilerek uygulanır.

PRP tedavi yönteminde kişiden alınan yaklaşık 10 cc civarındaki kan, laboratuvar ortamında santrifüj yöntemiyle ayrıştırılarak saç köklerinin beslenmesi için çok zengin bir plazma elde edilir. Elde edilen plazma cildin ihtiyacı olan bölgelerine enjekte edilerek, bölgenin daha çok beslenmesi, zenginleşmiş plazmanın uygulama bölgesinde etkin şekilde yoğunlaşması sağlanır. Cilde uygulanan plazmalar, kök hücrelerin çoğalmasını tetikleyen büyüme faktörünün salgılanmasına destek olurlar.

Yüz, boyun, dekolte, eller…
PRP Tedavisi yüz, boyun, dekolte, ellerde güvenli bir uygulamadır. Doğal sonuçlar verir. Kişinin kendi kanından elde edilmesi sebebiyle alerjik reaksiyon ve yan etki yok gibidir.
Yapılan araştırmalar sonucunda saç, yüz, boyun ve dekolte bölgelerine uygulanabilen PRP tedavi yönteminin beklenen faydaları şu şekilde özetlenebilir.

• Ciltte yeniden canlandırıcı ve yapıcı etki gösterir.
  • Cildin yeni kolajen oluşumunun yanı sıra, tüm yaşamsal işlevlerini destekler.
  • Ciltte parlak ve sağlıklı bir görünüm oluşturur.
  • Kırışıklıkların ve çizgilerin giderilmesini sağlamaya yardımcı olur.
  • Kişiye uygulanması kolay ve güvenlidir
  • Uzun süreli sonuçlar görülmektedir.
PRP Tedavisi herkese uygulanabilir mi?
Kan sulandırıcı alanlara, kanser öyküsü olanlara, kan hastalığı olanlara, otoimmün hastalığı olanlara, yapılacak alanda enfeksiyon ve iltihap olanlara, hamile ve emzirenlere uygulama yapılmaz.
PRP Tedavisi ne kadar sürmektedir?
PRP tedavisinde işlem ortalama 20-30 dakika sürmektedir. Hazırlanan plazmanın kişiye enjekte edilmesinden sonra kişi hemen normal hayatına devam edebilmektedir.
PRP Tedavisi ağrılı bir işlem midir?
İşlemden sırasında kişiler herhangi bir acı duymamaktadır. İşlemden sonra kişilerde, yapılan operasyona dair herhangi iz oluşmamaktadır.
PRP Tedavisini hangi sıklıkta tekrar etmeliyim?
İşlem yapılacak bölgeye göre doktorlarımız size 3-6 seans işlem önerebilirler. Seanslarınız ayda bir kez ya da 15 günde bir kez planlanabilir.
İşlemin sonuçlarının uzun süreli olabilmesi için, yılda bir ya da iki defa olmak üzere işlemin tekrar edilmesi uzmanlarımız tarafından tavsiye edilmektedir.
PRP uygulaması Clinic Lacivert’te
Sağlıklı, gür ve doğal saçlara kavuşmak için tercihinizi Clinic Lacivert’ten yana kullanabilirsiniz. Clinic Lacivert ile iletişime geçerek PRP fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.
Ekibimiz sorularınızı yanıtlamaktan ve sizleri ağırlamaktan büyük memnuniyet duyacak.
Clinic Lacivert doğal sonuçlar ile yüzünüzü güldürür.