OZON TERAPİ

Oksijen hepimizin, tüm canlıların yaşam kaynağıdır. Havada ve suda oksijen bulunur. Nefes aldığımız atmosferin 1/5’i, vücudumuzun 2/3’ü, içtiğimiz suyun 9/10’u oksijen içerir. Oksijensiz hayatımızı sürdürme olanağımız yoktur.

Oksijen = Hayat demektir.

Ozon, doğada bulunan üç oksijen atomundan oluşan, renksiz, keskin kokulu bir gazdır. Ozon terapi ise %5 ozon - %95 oksijen gazı kullanılarak hazırlanan tıbbi ozon gazı ile yapılan tedavidir.

Ozon Terapi Nasıl Etki Gösterir?
Aldığımız gıdaların enerjiye dönüşmeleri sırasında dokularımızda bazı kimyasal olaylar oluşmaktadır. Bu kimyasal reaksiyonların sonucunda hücrelerimizde serbest radikaller adı verilen maddeler ortaya çıkmaktadır. Serbest radikalleri vücudumuzdan uzaklaştırma görevi antioksidanlar tarafından gerçekleştirilmektedir.

Vücudumuzda ne kadar çok antioksidan madde oluşuyorsa vücudumuz o kadarını temizleme gücüne sahiptir. Fakat hayat düzenimiz, beslenme şeklimiz nedeniyle işler vücudumuzda işler her zaman istediğimiz şekilde ilerlemez ve bu sistemde bazen dengesizlikler oluşur. Serbest radikallerin vücudumuzda birikmesi antioksidan sistemi baskı altına almaya başlar. Ozon antioksidan sistem üzerine etki yaparak antioksidan sistemin güçlenmesine neden olur. Terapide kullanılan gazın %95’lik kısmını Oksijen (O2) oluştururken, terapinin ismi %5’lik kısmı oluşturan Ozon (O3) gazından gelmektedir. Ozon (O3) doğada bulunan üç oksijen atomundan oluşan gazın ismidir. Ozon (O3) biyolojik cevap oluşturmada daha etkindir. Ozon (O3), etkileri nedeniyle “aktif- süperoksijen” olarak adlandırılır. Vücudumuz için stres önleyici ilaç olarak kabul edilir.
Ozon Terapinin Özellikleri Nedir?
• Güçlü sistemik antioksidan.

• Güçlü analjezik ve antienflamatuar.

• Güçlü antibakteriyel ve antiviral.

Ozon Terapinin yararları nelerdir?
• Hücre ve dokulara giden kan dolaşımını hızlandırır. Hücreleri gençleştirir.

• Bağışıklık sistemini güçlendirir. Hastalıklara karşı korur.

• Deride kan dolaşımını arttırarak cilt yenilenmesini sağlar. Daha temiz, daha yumuşak daha pürüzsüz bir cilde kavuşmanıza yardım eder.

• Anti-Aging (yaşlanma etkilerinin geciktirilmesi) fayda sağlar.

• Eklem ağrılarını ve kas rahatsızlıklarını iyileştirir. Kaslarda biriken toksinin giderilmesini sağlayarak kasların esnekliğini arttırır.

• Beyin fonksiyonlarını iyileştirerek, hafızayı kuvvetlendirir. Konsantrasyon bozukluklarını düzenler.

• Enerji üretimini artırır ve metabolizmanızı harekete geçirir, vücutta biriken toksinlerin atılmasını sağlar.

• Beta-endorfin ve serotonin salgılanmasını artırarak, ruh hali değişimlerini, üzüntü ve depresyon gerginliğini gidermeye yardımcı olur.

• Cinsel istek ve performansı arttırıcı etkisi vardır.

Ozon Terapi güvenli bir işlem midir?
Tıbbi Ozon, sağlığınızı iyileştirecek ve sertifikalı bir ozon terapistleri ve sağlık uzmanları tarafından yapılması gereken alternatif bir tıbbi tedavidir.

Çoğu insan terapiden yararlanabilir: küçük çocuklar, yetişkinler, yaşlılar, sporcular ve daha iyi yaşam kalitesi arayan herkes. Ozon Terapi çok az veya hiç yan etkisi olmayan çok GÜVENLİ ve BASİT bir tedavidir. 30 yıldan fazla zamandır aktif olarak uygulanmaktadır.

Başta Almanya, İtalya, İspanya, İngiltere, ABD, Japonya, Malezya, Brezilya gibi pek çok ülkede sadece Ozon Terapi üzerine uzmanlaşmış klinikler ve özel hastaneler bulunmaktadır. İtalya Siena Üniversitesi’nde Ozon Terapi kürsüsü mevcuttur.

Kaç seans Ozon Terapi almalıyım?
Ozon Terapi 2-12 seans aralığında ihtiyaçlarınız doğrultusunda belirli aralıklarla planlanması gereken bir süreçtir. Susamak gibi vücudunuz ihtiyaç duydukça tekrarlanabilen bir işlemdir. İlk kez ozon terapi yaptıracaksanız yoğun seanslar ile Ozon Terapinin faydalarını artırabilirsiniz.
Ozon terapi için ne kadar zaman ayırmalıyım?
İşlemin süresi yaklaşık 30 dakika devam etmektedir. Zaman planlamanızı buna göre yapmanızı tavsiye ediyoruz.
Ozon Terapini yan etkisi var mı?
Ozon terapi diğer tüm tedavilerde olduğu gibi bir doktor tarafından uygulanmalıdır. Doğru uygulama yöntemleri dikkate alındığında herhangi bir yan etki raporlanmamıştır. Uygun şekilde uygulandığı taktirde etkili, hızlı ve tamamen güvenilir bir tedavi yöntemidir.
Ozon Terapi fiyatları hakkında bilgi alabilir miyim?
Ozon terapi fiyatları uygulama şekline göre ve seans miktarlarına göre farklılık göstermektedir. Sayısız faydaları ve diğer işlemler göz önüne alındığında yüksek maliyetli bir işlem değildir. Her gelir grubundan kişinin yaptırabileceği fiyatlarda işlem yapılmaktadır. En uygun ve güncel fiyatlama seçeneği için kliniğimiz ile irtibata geçmenizi tavsiye ediyoruz.
Ozon Terapi ile sağlıklı, mutlu yaşama merhaba…
Ozon Terapi insan hayatına çok olumlu etkileri bulunmaktadır. Ozon Terapi ile çeşitli hastalıkları tedavi edebileceğimiz gibi normal sağlıklı hayatlarımızda genel sağlığın devam ettirilmesi ve vücut direncinin arttırılması amacıyla kullanılması da yaşamımıza değer katmaktadır.
Sizde yaşamınıza değer katmayı düşünürseniz kliniğimizle iletişime geçebilirsiniz.