*Burun Estetiği ( Rinoplasti )

Rinoplasti burun sekil bozukluğunu düzeltmek amacıyla yapılan cerrahi işlemdir.Estetik cerrahi’de en çok yapılan operasyondur.Rinoplasti adı altında yapılan bu işlemde ayrıca hastanın nefes almasını engelleyen kemik ve kıkırdak eğrilikleri( Deviasyon ameliyatı) düzeltilmektedir.Estetik burun ameliyatındaki amaç yüzün profiline uygun doğal ve ameliyat olduğu belli olmayan bir burun yapmaktır.

*Meme Estetiği ( Mammoplasti )

Göğüslerinin şeklinden dolayı rahatsız olanlar için uygulanan ve ideal meme boyutu ve şekline kavuşmasını sağlayan estetik operasyonlardır.

Meme büyütme:
Meme büyütme ameliyatında, cerrahınız göğüs dokusunun altına ya da genellikle göğüs kasının altına bir implant yerleştirerek göğüsleri büyütür. Meme implant, meme dokusuna benzeyen bir kabuğun içine doldurulmuş silikon jel ya da tuzlu su çözeltisinden oluşabilir. Doğal meme dokusunu andıran bir özelliğe sahiptir.

Meme küçültme:
Memenin aşırı büyümesi; memenin gelişimine, gebeliğe ve aşırı kilo alımına bağlı olarak çok sık karşılaşılan bir estetik sorundur. Memenin formu güzel ancak aşırı büyükse ve bu durumun aşırı yağlanmadan kaynaklandığı düşünülüyorsa yalnızca liposuction yöntemi ile göğüsler bir ölçüde küçültülebilir.

*Yağ Aldırma (Liposuction)

Vücudun diyet-egzersize dirençli bölgelerindeki yağ birikimini parçalayıp vücuttan uzaklaştıran cerrahi bir işlemdir. Başka deyişle, vücudun belirli bölgelerinden vakum tekniğiyle yağ çıkarma ameliyatıdır. Genellikle karın, kalça, uyluk, kol ve boyun bölgelerine uygulanır. Liposuction, aşırı yağ birikintilerini kaldırarak ve hatlara şekil vererek vücudun belirli bölgelerini inceltip yeniden biçimlendirir. Genel veya lokal anesteziyle yapılır.

*Karın Germe (Abdominoplasti )

Karın germe ameliyatı, karın bölgesinin daha sağlıklı, daha formda görünmesini sağlamak amacıyla uygulanan estetik operasyonlardır. Karın bölgesinde, çeşitli nedenlerden dolayı görülen sarkma, çatlak, deri fazlalığı ve bunlar gibi çeşitli sorunların giderilmesi için kullanılan bu yöntem, hem kadınlar hem de erkeler tarafından tercih edilir. Sıklıkla kadınlar için uygulanan bu yöntemde karın bölgesinde bulunan fazla deri alınır, sarkık bölge sıkılaştırılır ve göbek deliğinin altında kalan çatlaklar yok edilmiş olur. Düz bir karın ile estetik bir görünüme sahip olan herkes, yaşamının geri kalan bölümünde çok daha sağlıklı bir yaşama adım atıyor.

PRP Tedavisi Cilt Uygulamaları

PRP tedavi yöntemi cilt yenileme, ciltte kırışıklık azaltma, yara ve sivilce izlerinin azaltılmasına destek amacıyla, etkili bir şekilde kullanılmaktadır.

PRP tedavi yönteminde gerçekleştirilen işlem kişiden alınan kanın, santrifüj işleminden geçirilmesidir. Santrifüj işlemi ile kan hücreleri içerisindeki plazmalar ayrıştırılır. Kırmızı kan hücrelerinden ayrıştırılan plazmalar kişinin cildine enjekte edilerek uygulanır.

PRP tedavi yönteminde kişiden alınan yaklaşık 10 cc civarındaki kan, laboratuvar ortamında santrifüj yöntemiyle ayrıştırılarak saç köklerinin beslenmesi için çok zengin bir plazma elde edilir. Elde edilen plazma cildin ihtiyacı olan bölgelerine enjekte edilerek, bölgenin daha çok beslenmesi, zenginleşmiş plazmanın uygulama bölgesinde etkin şekilde yoğunlaşması sağlanır. Cilde uygulanan plazmalar, kök hücrelerin çoğalmasını tetikleyen büyüme faktörünün salgılanmasına destek olurlar.

Yüz, boyun, dekolte, eller…

PRP Tedavisi yüz, boyun, dekolte, ellerde güvenli bir uygulamadır. Doğal sonuçlar verir. Kişinin kendi kanından elde edilmesi sebebiyle alerjik reaksiyon ve yan etki yok gibidir.

Yapılan araştırmalar sonucunda saç, yüz, boyun ve dekolte bölgelerine uygulanabilen PRP tedavi yönteminin beklenen faydaları şu şekilde özetlenebilir.

Ciltte yeniden canlandırıcı ve yapıcı etki gösterir.

Cildin yeni kolajen oluşumunun yanı sıra, tüm yaşamsal işlevlerini destekler.

Ciltte parlak ve sağlıklı bir görünüm oluşturur.

Kırışıklıkların ve çizgilerin giderilmesini sağlamaya yardımcı olur.

Kişiye uygulanması kolay ve güvenlidir

Uzun süreli sonuçlar görülmektedir.

PRP Tedavisi herkese uygulanabilir mi?

Kan sulandırıcı alanlara, kanser öyküsü olanlara, kan hastalığı olanlara, otoimmün hastalığı olanlara, yapılacak alanda enfeksiyon ve iltihap olanlara, hamile ve emzirenlere uygulama yapılmaz.

PRP Tedavisi ne kadar sürmektedir?

PRP tedavisinde işlem ortalama 20-30 dakika sürmektedir. Hazırlanan plazmanın kişiye enjekte edilmesinden sonra kişi hemen normal hayatına devam edebilmektedir.

PRP Tedavisi ağrılı bir işlem midir?

İşlemden sırasında kişiler herhangi bir acı duymamaktadır. İşlemden sonra kişilerde, yapılan operasyona dair herhangi iz oluşmamaktadır.

PRP Tedavisini hangi sıklıkta tekrar etmeliyim?

İşlem yapılacak bölgeye göre doktorlarımız size 3-6 seans işlem önerebilirler. Seanslarınız ayda bir kez ya da 15 günde bir kez planlanabilir. İşlemin sonuçlarının uzun süreli olabilmesi için, yılda bir ya da iki defa olmak üzere işlemin tekrar edilmesi uzmanlarımız tarafından tavsiye edilmektedir.

PRP uygulamasının ardından herhangi bir yan etkisi gözlemlenir mi?

PRP tedavisi kişinin kendi kanından ve kişiye özel olması sebebiyle herhangi bir yan etki beklenmez. Kişinin kendi kanı kullanıldığı için alerji riski düşüktür. Enjeksiyon bölgesinde birkaç saat süren kızarıklık ya da minik kaşıntı dışında olumsuz bir etki oluşması beklenmez.

PRP uygulaması Clinic Lacivert’te

Sağlıklı, gür ve doğal saçlara kavuşmak için tercihinizi Clinic Lacivert’ten yana kullanabilirsiniz. Clinic Lacivert ile iletişime geçerek PRP fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.

Ekibimiz sorularınızı yanıtlamaktan ve sizleri ağırlamaktan büyük memnuniyet duyacak.

Clinic Lacivert doğal sonuçlar ile yüzünüzü güldürür.